piatok, 27. decembra 2013

Záložková mánia - súťaž


Blog už mám osem mesiacov a zatiaľ sa tu nediala žiadna súťaž. A tak som si pre vás prichystala takú skromnejšiu "súťaž", ak sa tak dá vôbec nazvať. V poslednej dobe ma veľmi zaujala kniha Ghostgirl a z nevinného kreslenia na tento námet som vymyslela takéto obyčajné záložky, na ktorých som si dala záležať. Myslím, že podmienky sú jednoduché, tak aby som vám ich už predstavila:

  • Musíte byť členom pomocou GFC (pravidelní čitatelia, kolónka vpravo)
  • Musíte mať slovenskú doručovaciu adresu
Tak, toto sú povinné podmienky, ale existujú aj extra vstupy, vďaka ktorým budete pri losovaní na papierikoch napísaní viacej krát (áno, budem losovať ručne a potom to doložím fotkou). Každé dva vstupy predstavujú vaše meno na papieriku naviac. Takže Extra vstupy sú:
  • Zdieľanie súťaže na blogu
  • "Lajknutie" facebookovej stránky Infinity of books (vpravo na blogu v kolónke kontakty)
  • 2 komentáre na rôznych recenziách
  • Zdieľanie môjho blogu kdekoľvek

Takže to by bolo, a aby ste vôbec vedeli o čo súťažiť a či sa o to vôbec oplatí súťažiť, takto vyzerajú:
                 
Spredu
Zozadu

A aby ste vedeli, dokedy súťažiť, súťaž som otvorila  27.12 a bude končiť 12.1.2014. Výherca bude jeden. :-)

Mne už len ostáva popriať vám veľa šťastia a pekný zvyšok roka. :)

Zet

3 komentáre :

  1. Krásna záložka, tú by som chcela 8)

    GFC: E_V_E
    FB: Evelin Kiss
    zdielanie: https://www.facebook.com/ReadLikeMe?ref=hl
    komentáre k recenziám:
    http://infinity-of-books.blogspot.sk/2013/12/recenzia-vlci-z-aljasky.html
    http://infinity-of-books.blogspot.sk/2013/08/review-of-book-nesmrtelni-navzdy.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som vypĺňala formulár, dúfam, že to došlo :D

    OdpovedaťOdstrániť

Páčila sa vám recenzia či článok? Povedzte, čo máte na srdci.
Ďakujem za každý komentár. :)