nedeľa 1. decembra 2013

Booklover's details: Spešl veci pre knihy #7

Ako vždy, téma neskoro. No nevadí, to by som predsa nebola ja :-) Tak začnime.
Každý knihomoľ má nejakú zbierku, zošiť, niečo spoločné s knihami. A keďže som knihomoľ aj ja, aj ja mám zbierku niečoho ohľadom kníh.
Všetky moje cennosti mám v plastovej krabici, v ktorej sa nachádzajú:
Záložky
Ja som maniak do záložiek už odmalička. Keďže mal martinus takú sériu záložiek, zbierala som iba tie a vždy pri každej návšteve som si tam vyložené záložky "pokradla." Milovala som to. A k tejto sérii, čo martinus práve dousporiadal som si nazbierala aj záložky, ktoré vytvorili obraz a získala som aj tričko :-) Veľmi som sa naň tešila. No a teraz mám celkom peknú zbierku záložiek, ktorú súčasne aj dopĺňam. 





Bločky a katalógy
V obálke mám všetky bločky a faktúry z nákupu kníh, to si uchovávam a nakonci si spočítam, koľko som minula na knihy (aspoň približne). Pod obálkou sú katalógy kníh, kde si potom vystrihujem rôzne obrázky a lepím ich do koláže.

A vy? Máte nejaké cennosti?

Zet




2 komentáre :

  1. Ja zas mám problém hociakú záložku nájsť. Vždy ju na druhý deň stratím alebo mi ju brat ukradne (netuším na čo mu to je). Preto používam malé zelené papieriky, na to potom píšem aj postrehy a veci, ktoré ma zaujali alebo naopak nepáčili, potom to používam pri písaní recenzií. :)
    Čítaš VZA? Ako sa ti to páči? Podľa mňa to dobre napísala, veľmi sa mi to páčilo :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Môžem ti podarovať nejaké :D S tými papierikmi je to fakt dobrý nápad, asi aj ja začnem :)
      Áno čítam, je to úžasné :) ešte som neskončila, ale určite bude recenzia :)

      Odstrániť

Páčila sa vám recenzia či článok? Povedzte, čo máte na srdci.
Ďakujem za každý komentár. :)