nedeľa 15. septembra 2013

Meme: Top týždňa (1)

Tak ako moje prvé meme, ktoré sa mi najviac zapáčilo je /TT/, čiže Top Týždňa. Ako hovorí Luu, ktorej toto meme je z jej dielňe, Top týždňa má veľmi veľa amerických podôb a tak sa rozhodla, že toto meme spodobní aj v tej našej.
Top Týždňa sa mi veľmi zapáčilo a tak som sa rozhodla dať si ju aj na moju stránku. Od konca súťaže síce ubehli dva roky, ale musela som si ho tu proste dať :-)

Téma.
Ako prvá téma projektu Top Týždňa je 10 Obľúbených postáv. Tie máte vypísať v zozname a v skratke o nich niečo povedať. Zoznam má obsahovať 10 postáv, ale ak toľko nemáte tak nevadí.

Predslov.
Musím priznať, že vyberanie postáv mi trvalo dlho a ťažko sa mi vyberalo. Veď všetky postavy sú niečim jedinečné a svojské. Ale všetky som nemohla, tak som si vytvorila menší zoznam a tú sú moje obľúbené postavy:


# Paula Semoková (Džínsový denník)
Paula mi pripomínala obyčajné slovenské dievča, ktoré bežne zažíva trapasy, ktoré sa určite oplatí prečítať. S touto postavou som si najviac sadla, pretože sa venovala bežným dievčenským potrebám ako napríklad chalani :-) Na jej príhodách som sa veľmi zasmiala a niektoré jej hlášky boli fakt vtipné.










# Rain Arnold (Kvapky dažďa, Zablysnutie, Úder hromu a Na konci dúhy)
Rain bolo jedno úprimné dievča, ktoré proste žilo život. S Rain som si celkom sadla, pretože mala úžasné myšlienky, návrhy a skúsenosti.











# Melody Carver (Monster High) 
Melody bolo jedno obyčajské dievča, ktoré bolo považované za čudáčku. Mne, a dúfam aj každému čitateľovi tak nepripadala. Do Melody som sa chvíľami vžívala a mala som pocit, že sme niekedy úplne rovnaké.







# Hermiona Grangerová (Harry Potter)
Dievča, ktoré rada číta, všetko vie a svojimi schopnosťami ohuruje ostatných. Ako malá som raz chcela, aby ma všetci volali Hermiona. Nuž a asi aj viete prečo. Knihy, múdrosť.. to som ja :-)










# Jodie (Moja sestra Jodie)
Jodie bola svojské dievča, ktoré si išlo za svojim a vždy musela mať pravdu. Jej kuráž a elán sa mi páčil, ale na konci na to bohužiaľ doplatila.











# Arya (Odkaz Dračích Jazdcov)
Arya bola krásna a tajomná elfka, čo ma na nej vždy fascinovalo. Svojou múdrosťou ohurovala ostatných a svojou odvahou si vybojovala čo chcela.










# Ever (Nesmrteľní)
Ever bola vždy mojou obľúbenkyňou čo sa týka vzhľadu a vôbec. V knihe som hltala každé jej slovo a veľmi sa mi páčili jej slová a úvahy nad životom.











# Greg (Denník odvážneho bojka)
Aby tu neboli ale samé dievčenské postavy, zaujal ma aj Greg Heffley z Denník odvážneho bojka. Jeho celkové hlášky boli veľmi srandovné a na celej knihe som sa veľmi zasmiala. Odporúčam prečítať tomu, kto sa rád smeje.








# Zafira (Odkaz Dračích Jazdcov)
A máme tu zastancu aj z ríše zvierat. Zafira ma svojou múdrosťou po celý príbeh ohurovala a veľmi sa mi páčili jej prejavy náklonnosti a lásky k Eragonovi.











# Luna (Harry Potter)
Dievča so striebristými očami a bledou kožou. Dievča čo má v ušiach reďkovky a časopisy číta hore nohami. Vždy som mala pocit, že s Lunou by sme si najviac sadli.








A aké sú vaše obľúbené postavy?

Luna

2 komentáre :

  1. Odpovede
    1. Promiň Daxi :D Ale nejak sa to tam nehodilo, ostatní by nevedeli, či je to kniha či čo :D Luna

      Odstrániť

Páčila sa vám recenzia či článok? Povedzte, čo máte na srdci.
Ďakujem za každý komentár. :)