pondelok 26. augusta 2013

What happened

Ako ste si určite všimli, už pekné tri týždne som nepridala žiadny príspevok. Prečo? No, na túto otázku odpovie väčšina prázdninujúcich ľudí rovnako. Chcem vám preto povedať čo chystám, prečo to chystám a kedy to chystám.
Prvá vec. Od veľmi významnej osoby som si vyžiadala názor na môj blog. Nejdem to tu celé vypisovať a tak poviem základné veci. Mením blog. Žiadne základné zmeny, len malé detaily. Chystám sa spestriť blog viacerými farbami.
Aktivita. Viem. Celkom nízka. Ale snažím sa to zmeniť a dala som si taký menší záväzok, že aspoň raz za týždeň popridávam nejaké tie príspevky.
Pridala som dve nové záložky: O mne a Memes.
V záložke O mne budú základné informácie o mne a mojom blogu. Nájdete tam čo na mojom blogu bolo, je a bude. Zatiaľ je tam iba pár info o mne, ostatné potom popridávam.
Memes. Hodlám sa zapojiť do pár projektov (memes), ktorými si spestrím svoj blog. Prvé meme, ktorým si spestrím blog je "Top týždňa" od bloggerky Luu. Viac informácií tu.
Ako každý vie, o týždeň sa ide do školy. Nakupovať veci idem zajtra a pár obrázkov z nich tu dám. Ja osobne idem do prímy osemročného gymnázia, alebo inak, do šiestej triedy.
Čo môžete čakať? Recenziu na Nesmrteľní: Modrý mesiac. A ďalej oznámenie ďalších projektov, do ktorých sa chystám.

Zatiaľ sa majte.

Melinda Zuzi Lunatic (skrátene Luna)

2 komentáre :

  1. Zuzi, ten design se ti povedl, tak vidíš, jak jsi to zvládla :D Určitě přeji hodně štěstí do budoucna - hlavně na tom gymplu ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Páčila sa vám recenzia či článok? Povedzte, čo máte na srdci.
Ďakujem za každý komentár. :)