štvrtok, 1. augusta 2013

New design.

Nový dizajn 

Ako ste si určite všimli, zmenila som celkový dizajn stránky a trošku som sa pohrala s grafikou. Zmenila som celkový vzhľad nadpisu a pridala popis. Ďalej som pridala aj podkladový obrázok, ktorý má znázorňovať knižnicu, keďže môj blog je, ak to môžem povedať, knižný. Tiež vás chcem oboznámiť s mojim novým systémom. Raz za tri mesiace sa budem snažiť meniť tento úvodný obrázok, aby som tým spestrila svoj blog.
Zmenila som aj rozloženie blogu. Takto to bude podľa mňa lepšie čitateľné a určite sa tu bude môcť lepšie orientovať.
Ďalej som pridala ikonku Čo práve čítam. Akú knižku čítam, taký obrázok sa tam zobrazí. Ak vás obal upúta, kliknite naň a zavedie vás to na osobné informácie knižného e-shopu Martinus, kde si budete môcť zistiť dej, počet strán a podobne.
Pridala som pár gadgetov, vďaka ktorým budete môcť hlasovať alebo vidieť všetky príspevky.
Pridala som novú rubriku Cestovanie, kde budem môcť dávať všetky svoje zápisky z miest, v ktorých som bola.
Ďalej som si zmenila prezývku a už nebudem len tá všedná a obyčajná Zuzi, ale Melinda Zuzi Lunatic.
Dúfam, že sa vám moje články naďalej budú páčiť. Užívajte si letné prázdniny a majte sa!

Melinda Zuzi Lunatic

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

Páčila sa vám recenzia či článok? Povedzte, čo máte na srdci.
Ďakujem za každý komentár. :)