pondelok 29. júla 2013

Notes from Bulgaria - Sixth, seventh and eighth day.

Zápisky z Bulhárska

Deň šiesty.
Pri bazéne som si čítala knihu a hrali sme karty. Do bazéna som moc neliezla, pretože som z tej studenej vody začínala kašľať.

Deň siedmy.
Už druhý deň sa nekúpem, lebo všade je ľadová voda, Ale po obede som si zobrala na pláž foťák a spravila som pár dobrých fotiek. Na pamiatku by som chcela nejaký pekný zápisník.

Deň ôsmy.
Dnes ráno som konečne vliezla do vody a veľmi som si to užívala. Amok, amok, amok!!!!! Už nemám žiadne knižky na čítanie, všetky tri, ktoré som si zobrala, už som prečítala..Teraz mi už ostávajú iba bulhárske knižky...

Autorka Zuzi

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

Páčila sa vám recenzia či článok? Povedzte, čo máte na srdci.
Ďakujem za každý komentár. :)