piatok, 26. júla 2013

Notes from Bulgaria - Second, third, fourth and fifth day

Zápisky z Bulhárska
Tu budú štyri dni naraz, pretože zápisky sú celkom krátke narozdiel od toho prvého.

Deň druhý.
Na druhý deň som si na tele objavila pár štípancov od komárov. Potom sme rýchlo bežali na raňajky. Skoro celý deň sme strávili v bazéne a po obede sme pozerali filmy na mini-prehrávači. Večer sme išli na dlhšiu prechádzku a poobzerali sme si mieste obchody. Mňa najviac zaujali umelci, ktorí vo svojich stánkoch kreslili profesionálne portréty na objednávku.

Deň tretí.
Na raňajky som si dala mlieko, ktoré vôbec nechutilo ako mlieko. Skôr to bolo 80 % voda a 20 % mlieko. Hneď na to ma nanešťastie začalo bolieť brucho. Dobrá rada - nikdy si na dovolenke nedávaj mlieko!
Ďalej sme sa kúpali v bazéne a po obede sme konečne išli k moru. Aj keď ma pálil piesok, more bolo príjemne studené. Ale vlny boli zato strašne bláznivé a všetci vyšli do nitky premočení a mali nos aj uši plné vody.


Deň štvrtý.
Bazén, bazén a bazén. Hrali sme volejbal a ohromne sme sa bavili. Na ten pocit z vĺn som ani nechcela myslieť.

Deň piaty.
Ako vždy. Večer sme objavili malú herňu a hru ICE HOCKEY, čo je niečo ako stolný futbal, ale bez hráčov a s dvoma držátkami na ruky a tenkým pukom. Puk sa vznáša a úlohou je odraziť puk do protihráčovej brány, vtedy je gól. A najlepšie je, že jedna hra stojí iba 50 centov, čo je asi z celého rezortu najlacnejšie. A ak som dobre počítala, stánkov s umelcami je okolo 12. Žeby mali všetci taký veľký talent? ..


Autorka Zuzi.

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

Páčila sa vám recenzia či článok? Povedzte, čo máte na srdci.
Ďakujem za každý komentár. :)