utorok, 30. júla 2013

Notes from Bulgaria - nineth, tenth, eleventh and last day

Zápisky z Bulhárska

Deň deviaty.
Dnes sme si spravili malý výlet do neďalekého mestečka Nesebar. Je to malé starobylé mesto, ktoré je rozdelené na dve časti, Staré mesto je plné nádherných domčekov a uličiek a čo je najlepšie, je tam svätý pokoj od mestského ruchu. Naopak druhá časť Nesebaru - Nové mesto je plné obchodov a ľudí, ktorí neúnavne ponúkajú lacné veci pod značkou MADE IN CHINA. Pitie sme si dali v peknej viničovej reštaurácii v prístave, kde nám robilo spoločnosť veľa čajok. Večer som si kúpila Konverzy (tenisky) bordovej farby "iba" za 20 €.

Deň desiaty.
Celý deň bolo škaredo, fúkal vietor a bola zima. Ani sme sa nekúpali, lebo more aj bazén boli ľadové. Jedinou našou zábavkou bolo hranie kariet a čítanie kníh (ja nie, iba ostatní).

Deň jedenásty.
Dnes sme si spravili äďalší a zároveň posledný výlet do Nesebaru, pretože sa nám tak zapáčil, že sme tam museli ísť ešte raz. Ako aj predtým, aj dnes nás fascinovali krásne úzke uličky a čosi sme si aj kúpili. Ja náhrdelník s mojim menom, ktorý mi rovno predo mnou spravili. Večer sme si už balili kufre a užívali predposledný deň pred odletom.

Deň dvanásty. 
Prišiel deň odchodu. Deň sme strávili pri bazéne hraním kariet a lúštením krížoviek. Keď prišiel daný čas na odchod, pobrali sme sa na recepciu a tam s kuframi čakali. Neskôr po nás prišiel autobus a priviezol nás na letisko v Burgase. Tam boli zase kontroly a potom sme leteli. Počas letu boli menšie turbulencie, ale inak bolo všetko v pohode. Keď som sa už doma o pol dvanástej zvalila do svojej krásnej, mäkučkej postieľky, bola som veľmi rada, pretože moja energia už bola na nule.
Keď som sa ale ráno zobudila, skonštatovala som, že to bola dobrá dovolenka a rada by som si to zopakovala.

Fotky som si sama nafotila a preto vás prosím, aby ich nikto nekopíroval (veď ani nemá čo, sú totálne amatérske).

Autorka Zuzi.

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

Páčila sa vám recenzia či článok? Povedzte, čo máte na srdci.
Ďakujem za každý komentár. :)