streda 24. júla 2013

Notes from Bulgaria - First day.

Zápisky z Bulhárska - Ďeň prvý.

Bola jedna hodina v noci a my sme znudene čakali na letisku. Opakovane sme sa chodili pozerať na tabuľu odletov a sledovali let do Burgasu. Maximálne opretí a maximálne unavení (teda aspoň ja) sme sedeli a dívali sa na polospiacich ľudí. Keď sme konečne dostali letenky a odovzdali kufre, išli sme na kontroly. Kontrola nežiadaných predmetov skončila pre mňa dobre, našťastie som neprenášala žiadnu bombu ani nebezpečný atentát. V odletovej hale nám oznámili, že lietadlo bude meškať 40 minút, no ďakujem pekne. Keď nás konečne pustili, z neskôr teplých sedačiek sme sa presunuli na príjemne mäkké v sedadle. Let bol pomerne krátky. Cez okná lietadla sme videli krásny východ slnka a biele oblaky ako chumáče vaty. Na Bulhárskom letisku v Burgase na nás čakali ďalšie pasové kontroly a potom nás autobus rozviezol po hoteloch.
Keď sme prišli do hotela, odložili sme si batožinu a rozhodli sme sa tu trochu popozerať. Našli sme pláž a pár pekných reštaurácii. V jednej sme si aj dali menšie raňajky a potom sme išli čakať na izby na recepcii. Keď nám ich konečne dali, v izbe sme iba spali, boli sme strašne unavení. Keď sme sa zobudili, iba sme sa motali okolo bazéna, jedli zmrzku a pili CocaColu. Neskôr, keď už sa stmievalo, sme sa prešli po pláži a išli na večernú prechádzku. Počas nej ma zaujal jeden nechutný stánok s názvom FISH SPA, kde v akváriach chovali malé rybky. Ich úlohou bolo okusovať odumretú kožu na chodidlách ľudí, ktorí si to kúpili. Proste hnus. Bohvie, koľko chorôb sú schopné prenášať.

Autorka Zuzi.


2 komentáre :

  1. Moc se mi líbí, jak jsi cestu do Bulharska popsala. Máš talent na psaní. :)
    To s těmi rybkami je nechutné, to už jsem viděla i v Česku a vážně se mi to nelíbilo. :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti veľmi pekne a som rada, že so mnou súhlasíš.. bolo to fakt nechutné :D :/

      Odstrániť

Páčila sa vám recenzia či článok? Povedzte, čo máte na srdci.
Ďakujem za každý komentár. :)