sobota 6. júla 2013

Low activity + Trip to Bulgaria

Nízka aktivita :(

Ako iste viete, pomocou rôznych štatistík a grafov sa dá zistiť aktivita čitateľov. Takéto možnosti má aj Blogger a z nich som dočítala, že priemer čítanosti článku je asi 6 ľudí, čo je strašne málo. A preto vás žiadam, aby ste akýmkoľvek spôsobom mohli zdieľať môj blog, čím sa určite zvýši počet príspevkov a mojej aktivity. Plus tomu, kto akýmkoľvek spôsobom bude zdieľať môj blog, napíšem zvlášť poviedku na požiadanie.
A aby som sa venovala ďalšej téme.

Výlet do Bulhárska

Dnes v noci ideme do Bulhárska. Samozrejme na dovolenku. A ja som sa rozhodla, že počas celého výletu si budem robiť zápisky, čo sa udialo, kedy sa to udialo a prečo sa to udialo. Odpovede na určité otázky. Aby som to teda zbytočne nenaťahovala o dva týždne, keď to dám dokopy, môžete očakávať úryvky z týchto mojich zápiskov. Takže sa zatiaľ majte :)

Autorka Zuzi.

2 komentáre :

  1. Moc, moc se těším na zápisky :). Mimochodem, mám pro tebe malý tip, jak zvýšit návštěvnost blogu - na serveru blog.cz, přímo na úvodní stránce, si můžeš přečíst mnoho zajímavých článků a pokud je budeš komentovat a do ikonky web uvedeš tento blog, lidé si k tobě najdou cestu mnohem lépe :).
    PS: můžeš v komentářích povolit i komentáře pomocí přezdívky (či tak nějak), protože například já nepoužívám účet od googlu a tak se mi to tu hůř komentuje :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne :) vyskúšam tvoju radu a veľmi si to cením a zápisky určite budú :) keď prídem z dovče tak to zmením :)

      Odstrániť

Páčila sa vám recenzia či článok? Povedzte, čo máte na srdci.
Ďakujem za každý komentár. :)