piatok 19. júla 2013

Books that I read

Knihy, ktoré čítam

Po dlhej dobe konečne pridávam ďalší článok, ktorý sa bude týkať dvoch vecí. Prvá - dovolenka úspešne zvládnutá, všetko, čo sa počas nej stalo som si poctivo zapisovala a už to pre vás usilovne pripravujem. Počas dovolenky som dostala 3 námety na príbehy, ktoré už chystám v hlave. A teraz, aby som sa venovala ďalšej téme, kvôli ktorej som sa rozhodla tento článok napísať. Na tento blog sa chystám dávať aj novinku - recenzie kníh, ktoré som prečítala a odporúčam. Aby som vás ale zoznámila s mojimi obľúbenkyňami (tak volám svoje knižky).
Čítam knižky žánru novela a román, čiže niečo zaujímavé a zo života. Ale aby sa nepovedalo, občas z poličky vytiahnem aj fantasy. Keď som bola malá (t.j. 6 rokov), v knižnici som objavila knižky s pútavými kresbami od Nicka Sharatta. Aj keď sa hovorí "nesúď knihu podľa obalu", v tomto prípade na mňa obal zapôsobil a knižku som si požičala. Autorkou bola Jacqueline Wilsonová, britská spisovateľka, ktorá píše dievčenské romány, rozhlasové hry a detektívky. Prvá knižka, ktorú som od nej prečítala bola konkrétne V hlavnej úlohe Tracy Beakerová. Knižka bola o dievčatku z domova, ktoré malo (ako tvrdilo) bohatú mamu ako zo seriálu, ale nemalo o ňu žiadny záujem ako matka, či už kvôli chovaniu alebo vzhľadu, tak či tak, Tracy ju mala stále rada. Tvrdila, že je filmová hviezda a nemá čas. Ak by ste sa chceli dozvedieť viac, prečítajte si túto knižku.
Ďalšie moje obľúbené knižky od Jacqueline sú napríklad Diamantky, Tetovaná Mama, Polnoc či Lola Rose. Jacqueline Wilsonová píše ľahko, zaujímavo a pútavo, knižky doporučujem pre dievčatá od 8 rokov.
Ak by ste mali ďalšie, akékoľvek otázky ohľadom doporučenia kníh a hodnotenia, pokojne sa mi ozvite na E-mail alebo napíšte komentár pod tento príspevok.

Autorka Zuzi.

2 komentáre :

  1. Když jsem byla mladší, knihy od Wilsonové jsem měla moc ráda. Například Lola Rose byla od ní krásná knížka. :)
    Jsem zvědavá na článek o tom, jak sis to užila na dovolené. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne :) Viem, že máte toho veľa, ale kedy mi prosím vás odpoviete na Blogovej elite pod menom Zuzi (Melinda)? :) Ďakujem pekne.

      Odstrániť

Páčila sa vám recenzia či článok? Povedzte, čo máte na srdci.
Ďakujem za každý komentár. :)