sobota, 15. júna 2013

New writing style, new stories.


 

Nový štýl písania, nové príbehy.

Tak.. čím by sme začali? Od posledného príspevku sa mi toho veľa udialo. Do školy prišiel papier, že som sa umiestnila v literárnej súťaži, kde som posielala svoje príbehy. Tak som tam teda išla. Vlakom. Hneď v prvý deň sa práce vyhodnotili. Získala som 3. miesto. Myslím si, že je to super, pretože zo 400 detí vybrali práve mňa. Na druhý deň sa uskutočnilo hodnotenie poroty, kde nám dopodrobna vysvetlili čo sa im na našich prácach nepáčilo, ale aj čo naopak ocenili. Ku mne sa vyjadrili takto: vraj píšem smiešne a pekne, ale povedali mi ešte veľa chýb, vďaka ktorým sa budem zdokonaľovať. Tak som sa rozhodla písať úplne novým štýlom, ale stále to bude moje staré ja (teda dúfam, teda určite). Po stretnutí s porotou som začala nový príbeh a neskôr ho sem plánujem pridať ako môj prvý profesionálny príbeh po radách od poroty. Neviem, či profesionálny, ale musím to tak nazvať. No, neviem, či z toho niečo vôbec bude, pretože už som dlho nepísala, teraz až po dlhej dobe, keď sú konečne prázdniny.. ale niečo skúsim vymyslieť a potom to sem pridám. Mám proste dobrý námet, tak som dostala takú chuť písať, takže sa do toho hneď pustím a hneď, keď bude hotový, pridám ho sem.

Autorka Zuzi.



Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

Páčila sa vám recenzia či článok? Povedzte, čo máte na srdci.
Ďakujem za každý komentár. :)