nedeľa 30. júna 2013

First story at this page

1. poviedka

Predo mnou more. Za mnou more. Vedľa mňa more. Hotový raj. Sedela som na vonku na stoličke a plavila sa po tej kráse. Bola som v raji. Na stole bola šálka kávy a práve rozčítaná kniha. Bolo mi úžasne. Okolo mňa práve preletelo pár čajok. Hausbót sa príjemne kolísal. Toto by som mohla robiť aj do konca života. Len tak sedieť, popíjať kávu a čítať knihy. Donekonečna. Stále a stále. Bolo by to super. Tropický raj. „Čo tu robíš tak sama, miláčik?“ prihovoril sa mi a vzal si ma do náručia. „Užívam si našu dovolenku, predsa. Nič lepšie už nemôže byť.“ odvetila som. Zasmial sa. Sadol si ku mne a spolu sme sa pozerali na západ slnka. Ja v jeho náručí, on v mojom. Bolo nám užasne. Chceli sme, aby to trvalo večne.


Autorka Zuzi.

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

Páčila sa vám recenzia či článok? Povedzte, čo máte na srdci.
Ďakujem za každý komentár. :)