sobota, 25. mája 2013

Something about me.

Niečo o mne.

Mám síce len 11 rokov, ale aj to je niečo. Venujem sa písaniu, rada píšem rôzne články, poviedky, momentálne aj knihu. Na tomto blogu nájdete všetky moje výtvory, všetko, čo mi práve prebieha hlavou a chcem sa o to s vami podeliť. Moja kniha je o jednej babe, ktorá sa presťahuje do Londýna (mimochodom, bola som tam a je tam krásne) a musí sa zoznámiť s prostredím. Ale o knihe neskôr. 
Milujem hudbu. Moje obľúbené piesne sú od Pink a Jamesa Arthura. Spievajú o životnej skúsenosti, čo sa mi veľmi páči. Tiež mám rada umenie. Ako som už spomínala, je to o sebavyjadrovaní, čo ja milujem. Každé dielo je svojim spôsobom iné a jedinečné.. 
Doma mám svojho psíka Vikina, ktorého nadovšetko milujem. Život si tiež neviem predstaviť bez rodiny a priateľov, bez nich by som nemohla existovať. To je zatiaľ všetko. Bol to môj prvý príspevok na mojom prvom blogu, takže dúfam, že sa vám páčil a môj blog budete navštevovať aj naďalej.

Autorka blogu Zuzi.



Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

Páčila sa vám recenzia či článok? Povedzte, čo máte na srdci.
Ďakujem za každý komentár. :)